tirsdag den 22. november 2016

Sibirisk jernspurv Hirtshals

Den sibiriske jernspurv i Hirtshals har været stationær ved Nordsø-centret siden den 9. november indtil i dag.
Se observationer: Sibirisk Jernspurv




I morgen den 23. november håber jeg det kan blive min tur. ;-)


Jeg er en af de få danske ornitter, der endnu ikke har set arten og kører derfor i morgen til Hirtshals.

Skulle der være en enkelt derude, som endnu ikke har været der, er du velkommen til at deltage i turen.

Send en sms til 24478260 eller en mail til mig i dag.

Jeg regner med at køre tidligt i morgen fra Svendborg, fordi fuglen er mest aktiv om morgenen.

Vh Erhardt

Opfølgning på turen:

Det blev en lang hjemtur for Kristoffer og jeg. Det lykkedes ikke at finde fuglen denne dag.

Sibben blev set i dette krat, men vi var ikke så heldige!

.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar